torsdag 17 december 2009

Burträsk Blomsteraffär

Luta er tillbaka med en kopp glögg å mys för här kommer lite inspirerande bilder från blomsteraffären.

De har en massa fint inför jul-helgerna........

De fina vita grenarna med glitter på, ser kanske inte mycket ut för världen men jag köpte med mig ett knippe å gud va fint de blev i en vit vas, jag visar min vas imorgon.....





En massa fina jul-grupper......
Hyacinter...


Amaryllisar













Mosskrans



Perfekt gå-bort-present endast 79kr









Dessa grupper ger en lite vår-känning.......mmmm
















Ett hav av julstjärnor självklart ficktvå följa med hem.....



Min JUL är RÖD VIT och ZINK , här är en massa fina zink-krukor att göra arrangemang i.










Försökte ta kort på den fina skyltningen utifrån MEN de blev inge bra så detta är två kort innifrån på skyltningen.......




Så nu är de bara att pallra sig till affären å införskaffa er lite JUL-stämning för de får man verkligen där........
Imorgon kommer lite bilder på de jag handlat där idag........

Inga kommentarer: