måndag 16 november 2009

Fröken är hemma fortfarande med STOR-KNOPPEN i vädret




Ja vad säger man går fortfarande hemma väntar på att få resa iväg, men inget nytt ännu om att de är grönt att få åka iväg....




Lite jobbigt att inte riktigt veta NÄR VAR å HUR resan ska starta.


Önskar att de kom ut en STOR blinkande skylt ur ändan på mig som talade om NÄR

de är DAX....



Resfebern gör sig starkt påmind, lite lätt instabil...

Ett stort asgarv kan snabbt bytas mot lille-skutt-tårar.




Sambon har lite svårt för att känna igen mig: Jag har bytts ut från en fin vit svan ;-)

till en STOR flämtande Flodhäst som har drag mot de manliga med mina starkt snarkande läten under natten som gör att hela huset vaknar ja tom jag själv....




Ajj aj aj känner mig utbrädad av IDOL-Tove som tar hans/min uppmärksamhet just nu ,snyft.... :-)
Kan inte fatta vad de är som drar i HENNE....
Jag är ju verkligen
"WHAT all men-wants" med mina
Bröst stora som
Dolly Partons
Läppar stora som
Linda Rosings Botox-injecerade Men mina är
ÄKTA.
Välformad kropp med andra ord.....
Båda fötterna på jorden JO inte blåser jag bort i första taget med mitt stadiga ankare.......
Förstår inte.....suck!!

Finns de nån gräns för hur mycket man får dricka i detta tillstånd ,jag dricker hejdlöst, de finns inget stopp.

Det finns som inga gränser har bara ett behov som är helt omänskligt tillomed om nätterna slinker de ner en halvliter av den EXOTISKA drinken......

H2O



Men att jag är redo för avresa Nu har jag även vaccinerat mig, å jag var inte ensam utan de var flera fetknoppar som stod på rad för vaccination.

De var trevligt att få träffa likasinnade......




Resväskan är packad så nu är de bara å vänta på besked för att få åka iväg......


Tjingeling!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååå, nu är det nära Jennie..! Lycka till! Kram