måndag 26 oktober 2009

Fröken.....


har varit på återbesök IGEN till vårat tilltänkta hotell på våran resa.

Okeeeej!!

Denna gång visade de upp en sjysst film eller åtminstone trodde jag då de.

Jag la upp benen på en skön säng bulla upp med popcorn å karra.

De drog för fönstrena å släckte belysningen PERFEKT!!!


Men NÄHÄ!!!

Upp med tröjan på med nåt kallt kladd på självaste FETKNOPPEN!!

Sen börja filmen,,, å där var de minsann inte lätt å följa med de var en okänd skådespelare vet inte namnet, gick ju inte ens å se om de var en manlig eller kvinnlig skådis.

Den/ Det svansa omkring där på filmen lite lätt "illschinen" herregud de var ju meste bara skelett å ben på den skådisen....

Filmen räckte väl i ca 30 min en kortfilm med andra ord...


MEN jag gick därifrån lycklig iallafall så de var ett lyckligt slut på den filmen.


MEN !!!

Nu är de dax för nästa prövning vad gäller denna resa (absolut den mest avancerade jag varit på, helt klart)


VACCINATION


Japp!!

Nu krävs vaccination också innan man kan åka iväg...

Så på torsdag blir de spruta i armvecket.

Tydligen vill inte personalen ha några "knorrar i baken" på oss, de ska tydligen försvåra arbetet att plocka fram souverniren som vi får med oss hem å de vill man ju inte riskera....


OJ!!

Undra om detta innebär att de inte kommer att bli nån grisfest på hotellet då heller....

Oooh No!! Känn lugnet FÖR de lär de bli tillsammans med en massa

Heavy stuffs!!!


Pöss Å Kram från Fröken Fetknopp

Inga kommentarer: