söndag 5 april 2009

Recept från fjällresan!!!oxfilé pasta med sting.
Klicka på bilden så kommer receptet upp från tasteline....

Klicka på bilden, är förövrigt räkorna på bilden här på sidan i coktailglaset.
Jag la upp de på ett smörstekt bond-franskbröd.

Jag tillsatte även lite färsk chili för lite mer sting.
Ett tips är att spara några omarinerade räkor som man toppar med för fräschörens skull.
Marinaden gör att de ser lite dassiga ut så några med den fräscha rosa färgen gör att de ser lite roligare ut precis som de gjort på bilden här på kanten.


Här är ett till tips på en annan kryddning av marinaden...

1 kommentar:

Anonym sa...

Malin säger; tack vännen för att du delar med dig av dina fantastiska recept. Det klart du ska göra en kokbok, jag kan anmäla mig som provsmakare. Hi hi!

Fortfarande tänker jag på hur trevligt vi hade det, hoppas det blir oftare mellan gångerna vi ses.