tisdag 14 april 2009




Före Och Efter bilder på våran toa i stugan.


Så här såg den ut förra våren MEN då kände jag att nu skulle de vara roligt med en förändring.Här hade jag temat rött, så detaljer i rött finns i helarummet tillochmed L:s kläder på fotona.


Här har jag nu bytt motiv i tavlorna å bytt gardiner, nu vill jag ha lite mer romantisk stuk på toan lite mer stuga, jag tycker jag hittade ett så fint tyg är helnöjd med det.

Hyllan ovanförbänken har jag målat vit, skulle nästan kunna tänka mig bänkskivan vit också.

Ett vit å grårandigt tyg som döljer tvätten gjorde sig också bra där tycker jag.



Visst är tyget fint ny-modern romantiskt, när jag begav mig ut på jakt efter tyg så var jag inne på roser men jag tycker detta tyg var supermysigt.



Åsså mina egenhändigt gjorda tovade gråa hjärtan,, jodå....



Hittade täljda krokar på vindan i mamma å pappas bagarstuga som jag målade vita skavde bort lite färg för den gamla slitna looken sen borrade jag hål mitt i å satta fast en skruv.

hatten på skruven sågade jag bort så jag kunde sätta in den i väggen utan något fult fäste, de blev ganska bra tycker jag själv.

Okej!! den plastiga silvergardinstången från Ikea kanske störde lite grann men har inte hittat nåt annat än så länge...




Ett kort som är taget på våran lilla båtsemester runt stora Bygdeträsket.


Jag gick gick in på google å sökte på canvas då kom jag in på denna sida Canvas där beställde jag denna tavla + en tavla på L å hennes bonus-farfar som jag gav bort på hans födelsedag.



Tvättmedel å bomull i ikea.burkar.

1 kommentar:

Annas Dikter och Låttexter sa...

Toaletten blev jättefin. Kul med nya ideér och göra om. Kram Anna