måndag 6 april 2009

Det här är våran stuga Karlsson /Lindgrens!!
(Åtminstone trodde jag att vi hade ensamrätt om denna stuga)

Vi var till stugan igår, lämnade lite grejor inför påsken.
Pyntade lite å kände en längtan efter påsklovet, jag gick å nynnade en ljuv stämma TILLS marcus gick in i sovrummet.
Skratchhhh nån tvärstannade den ljuva stämman likt ett DJ-scratchhh...

Vi har haft in råttor i stugan, dessa ursäkta mig men dessa JÄVLA Rått-JÄVLAR.

Hallå de är vi som bor i denna stuga vem är de som ger er rätten att bara trippa in här.
Hallå vi har låst dörren de innebär att vi inte är hemma, vad är problemet koko hoho finns de nånting i era småskallar eller ekar de tomt...


Nej då passar man på å hoppar upp i de okändas säng å kalasar, drar ut innehållet ur kudden å boar riktigt in sig oj ojoj så mysigt då!!!!(med kraftigt irriterat ironisk röst)

Å vad är de för fel på dem

Susanne Lanefelt kom å hjälp oss våra objudna gäster har tydliga problem med knipet.
För inte ska du tro att de kan hålla sig till toaletten inte NÄHÄDU här skits de friskt lite varstans å inte minst
I VÅRAN SÄNG !!!

Ingen vett å etikett vi har faktiskt en toalett å så vitt jag vet så hänger de en toapappersrulle där inne också era snuskpellar.
En massa skit såg jag men inte såg jag då nå papperstussar...

you little bastards...........

Råttgift !!! Ha Ha - de använder vi som after shave vad trodde ni..pip!!

Huaaaaa


Askungelåten här nere från youtube-klippet får mig att må illa numera......


hi hi hi- trodde ni att ni skulle kunna lura oss med några simpla råttnät för hålen in hoho en skrattmatch.....




Hörredu skratta bäst som skratta sist till hösten tar vi nya tag å då är de den kända repliken från "Tomten är far till alla barnen "

"Dö tomte-jävel" som kommer att gälla med viss förändring för då byter jag ut tomte mot nåt annat med stridsyxan i högsta hugg...


1 kommentar:

Annas Dikter och Låttexter sa...

Åh.. fy vad äckligt med råttor och all deras skit. Hoppas ni får bort dom rackarna. I alla fall innan vi kommer och hälsar på, ha, ha ;) kram Anna