fredag 13 mars 2009


Snart Helg Jippie!!!!

Vi drar till fjällen F**T hela kvällen ute i backen går Burträsk- attacken...
Jojomen tjej-ligan från Burträsk drar till Jäckvik.......
Marinellan är nedpackad som en nostalgi-tripp tänkte jag...

Kommer nog att bli ett himla kackel i fjällstugan ikväll misstänker jag med dessa pratglada damer... :-)

Schlager på Lördag...
Brukar lyssna på rix varje dag.
Vid klockan två tar alex å Ola över, Alex är en tjej med en ganska manlig röst å har ju ett rätt manligt namn också.
Ola är en grabb med en tjejig röst komiskt ...

I Tisdags diskuterade de ett konstigt ämne, bulor i byxan "jajemen".
Ola tycktes veta genom att titta på bulan i byxorna hur stor Japp "the thing" is.
Han berättade en massa kändis namn å gav ett medel eller medel++.

Kungen ska visst vara ganska välhängd men då de gäller hans son ligger han visst i lä .
Väldans konstigt ämne tyckte jag men satt ändå å små flinade *generat* lite lätt road.


Så gissa VAD jag kommer att titta på under schlagerkvällen HA HA HA!!!
För där blev jag också uppdaterad må ni tro..

Lev Å MÅ
Trevlig SCHlagerhelg!!!

Inga kommentarer: