fredag 27 februari 2009



Umé here wee come (schizo-jag)


Efter två helger å en HEL vecka inburad i hemmet så känns de riktigt kul att få göra något riktigt roligt i helgen.

Mina fångväktare har inte varit nådiga med mig. Första helgen var det Ulrik han var riktigt elak med mig å inte ett dugg rättvis enligt mig.


Nu i veckan har ju Tant Rozzla varit min väktare, denna snorkiga slemmiga fröken....huua!!!


Men gud va kuuuul å ha en trevlig helg tillsammans med syskon å respektive, kanske dansa lite...

Ja just de MED respektive måste nog förvarna lill-brollan att jag kan ha en del bihang med mig.

Men hur säger man de, ehh jag har med mig en slempropp till kärring som hänger på min rygg, hon kan ge sig till känna ibland..

Brorsan köp hem öronproppar ifall Tant Rozzla dyker upp de kan bli öronbedövande underhållning mitt under middan.

Galonkläder kanske också vore på sin plats om slemproppen på ryggen vill säga nåt för då blir de spott å fräs.........
åå köp hem lite servetter om grin-olle kommer jag har tagit med mig solglasögonen så ni slipper se hans rödsprängda ögon...................


Smink................Noep!! det kladdar bara grin-olle ut för mig...........
Oops!! Undra om vi fortfarande är bjudna...?
Nej jag säger inget i förväg vi kommer bara som VI är SURPRISE surprise.......


God mat å lite VIN mmmm så Gott men undra hur "DE" ter sig efter lite VIN.

Undra om de är nån som vill dansa me mig som har ett koppel av galningar hängandes på mig.


Asch får väl ta ett vin-glas till då Brukar de försvinna..........Men då efter nåt glas för mycket kommer nästa galning Ulrik fram igen å menar på att denna gång var de visst mer än rättvist.....................långnäsa



Jaaa tur för för limpan att vi tänker bo på hotell......


Trevlig Helg!!!

Inga kommentarer: