torsdag 26 februari 2009

TANT ROZZLA Is still Alive.....tydligen...!!

Jag förstår inte L har varit så avig mot mig idag hon har verkligen testat mitt tålamod.
Mitt tålamod kanske inte är det bästa efter att ha legat hemma en hel vecka å bara få se de fina vädret inifrån å ut........

MEN då när M kom hem förstod jag att L uppfattat MEJ .......lite....konstigt.

Hon spang till hallen å omfamnade pappa - åå pappa.
-Men hej gumman hur är det med dej, han såg den vettskrämda blicken i de stackars lilla flickebarnet, berätta för mig ??

huuuu de är en tant i vårat hus...med nästan gråt i halsen (ungefär som när de hållit på nåt en hel dag på dagis å när äntligen mamma el. pappa kommer för å hämta hem dem då brister de)

Nämen vad säger du!! med en lättad röst eftersom han av gårdagens upptäckt mycke väl vet vem den Hemska Tanten är..

Pappa hon har en jättestor näsa hon spottar å fräser.

Hon tvingar på mig strumpbyxor som kliar men jag gjorde verkligen mitt bästa för att slippa dem, men då blev tanten upprörd, hon blev alldeles randig i ansiktet.

Hon har en sån konstig hes röst.

Pappa tanten Hostar jättehögt de låter som att hon har en katt i bröstet som blir klämd varje gång hon hostar.

Vet du sen gjorde hon en jättestark soppa till lunch, jag tror hon ha tänkt ha ihjäl mig.

Pappa kan du inte snälla släppa ut odjuret å hämta hem mamma....

SUCK !! Okej därav hennes aviga inställning till allt idag hmmmm ;-)

Men med min pessimist inom mig ang. denna förkylning så lär de väl bli lagom till påsk att skicka iväg kärringen till blåkulla....../ Tant Rozzla...

Inga kommentarer: